Checkvastgoed, voor veiligheid en gezondheid voor iedereen
De overheid gaat steeds meer toezien op het aanpakken van risico’s voor de veiligheid en gezondheid van uw bewoners, huurders en werknemers. Met CheckVastgoed heeft u een gebouwbeheersysteem tot uw beschikking waarmee u risicovolle stoffen overzichtelijk en eenvoudig kan inzien en beheren.
Uniek online beheersysteem
De medewerkers op de werkvloer weten vaak nu niet waar de risicovolle stoffen zich bevinden. Met CheckVastgoed kunnen medewerkers vóór aanvang van de werkzaamheden nagaan waar risicovolle stoffen zoals asbest en Chroom-6 zijn aangebracht. Nadat ze hiervoor zijn geautoriseerd kunnen medewerkers op hun telefoon of tablet de plattegrond en bronbladen inzien.
CheckVastgoed gaat verder dan alleen data verzamelen. Dit doen wij bijvoorbeeld door asbestdata en het bijbehorende risico om te zetten naar informatie waarmee de eigenaar / beheerder analyses kan maken.
Samen werken aan verbeteringen
Met onze unieke aanpak werken wij aan vastgoedmanagement van bedrijven en dankzij de inzet van digitalisering bieden wij vastgoedeigenaren een succesvol perspectief. Samen met de opdrachtgever scheppen we helderheid in documenten omtrent hun onroerend goed en brengen verbeteringen aan in beleid en procedures. Daarnaast stellen we een eenvoudig en performance gedreven database ter beschikking waarbij de gebouweigenaar risicovolle assets kan structureren, deze real-time kan inzien en toegankelijk kan maken voor belanghebbenden.
We krijgen vertrouwen, want we spreken als geen ander de taal van het management én de werkvloer. Wij zijn onafhankelijk van uitvoerende partijen en behartigen alleen de belangen van onze opdrachtgever waardoor deze écht grip krijgt en houdt op processen.
Wij werken voor middelgrote en grote bedrijven met een redelijke vastgoedportefeuille zoals voor woningbouwverenigingen, VvE-beheerders, institutionele beleggers en overheidsinstanties.